Selamat datang di CaraGampang.Com

Khamis, 21 Februari 2013

Papa Gomo Kena Belasah

Gua amat tertarik dengan penulisan yang dikeluarkan sahabat gua Budak Sri Kinta berhubung dengan tindakan kurang pelajaran yang ditunjukkan mantan blogger Numero Uno, Papa Gomo.


Gua sebenarnya pelik dengan perangai Papa Gomo nih. Sejak dari bergelar blogger Numero Uno dahulu sehinggalah tangga tu di sailang oleh blogger senegeri dengan gua, sikap Gomo sedikit pun tidak pernah berubah.

Gua difahamkan, Gomo sejak dahulu lagi dah ada "kolam tadahan" berstatus empangan. Sebaliknya, yang pelik bagi gua, kolam yang sebesar empangan tu tak pernah memuaskan hati dia.

Gomo lebih gemar ganggu kolam orang lain yang sebesar kelangkang dirinya. Lu orang tak pelik ke?

Bila dh terjunam jatuh, dia bunyik lagi... Lu makan besar, lu main le cerita politik 24 jam, kitorang ni sungguhpun layan cerita hiburan, rasanya BN sepatutnya bersyukur ada blogger freelance seperti kami yang tak menghabihkan boreh diorang.

Lu bising- bising ni kenapa bro? Lu dah tak cukup nak pusing ke?

Pstt... gua nak tanya kat gomo sikit ni, LTDL kali ni lu tak buat apa- apa projek ke?

Untuk pengetahuan gomo, gua blogger tak bertuan. Tak ada kaitan ngan umb dan tak ada kaitan dengan sesaper. So kalau lu marah dengan apa yg gua tulis, jangan nak menuduh aku ni dari mana2 kumpulan pulak.

Aku tak mau dikaitkan dengan mana2 kumpulan, aku lebih selesa tidak bertuan!!!!

Lu selalu cakap pasal brotherhood, tapi lu cakap macam sial, blogger yang sealiran macam kami ni, sekalipun mainkan isu artis lu terus buang link. Dari situ pun gua dah tau lu ni jenis perasan bagus.

5 ulasan:

  1. Hang memang sempoi bro...haha ..terbaik !!

    BalasPadam
  2. Wohaa!! Terbaek bro!! Gua respek lu punya penulisan.. Memang garang habis.. Salute!!!

    BalasPadam
  3. gomo kalau tak dapat top blogger nanti tak bole nak mintak lebih masa pru.. semua akai lu org tau la gomo.. sama2 blogger pun nak gaduh.. lu sorang saja btoi ka gomo.. pui...


    Ayahanda Paduka

    BalasPadam
  4. kah kah kah bodo punya blogger UMporNO. padanlah FOFULAR rupanya blog blog UMporNO suka main citer PORNO LUCAH TETEK ARTIS. teruskan bermain citer PORNO LUCAH TETEK ARTIS sbb memang itulah tahap blogger blogger berbayar UMporNO. hidup PAKATAN RAKYAT !!! kah kah kah blog blog UMporNO memang BE END kan BN !!! kejar ranking rupanya blogger blogger UMporNO kah kah kah teruskan BERPORNO UMporNO

    BalasPadam
  5. Inilah yang kita mau!

    BalasPadam

Our Partners

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Support : Cara Gampang | Creating Website | Johny Template | Mas Templatea | Pusat Promosi
Copyright © 2011. Geng Anak Hantu - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Modify by CaraGampang.Com
Proudly powered by Blogger